Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

Meet up

Publicerad 2014-07-08 14:30:27 i Innan USA, tips,


Jag har nu haft två små meet ups med andra utbytesstudenter där vi pratat om det mesta. Det har varit riktigt roligt att kunna prata om alla känslor, förväntningar och funderingar med någon/några som verkligen förstår. Vi går ju trots allt igenom i princip samma sak. På bilderna ovan ser ni i alla fall bilder på mig och tjejerna (på första bilden saknas Hanna och på andra syns bara Viktorias ben..) som jag träffat. De till höger är ifrån Umeå och till vänster är de från Mora, Allingsås och Stockholm men vi möttes upp igår (måndag) i humleparken, Stockholm. 

Jag tycker som sagt att det har varit jätteroligt att få prata med andra i samma sits och även lära känna dessa människor. Jag rekommenderar alla blivande utbytesstudenter att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela