Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

Not what i signed up for

Publicerad 2014-11-09 02:07:09 i USA,

I denna stund är allt åt helvete, jag ska inte ta upp detaljerna eftersom jag inte ens vet dem själv, det enda jag vet är att det hela är uppfuckat. Jag mår svin dåligt och vill bara bort från vart jag är för tillfället. Jag vill hem, vill inte bo i min resväska. Jag förstår inte hur alla andra ser detta som något bra och låtsas som ingenting. Jag hade det liv jag önskade mig, en värdfamilj som jag älskade och trivdes otroligt bra i, nu vill de ta dem ifrån mig.. Fan fan fan. Arg, ledsen, förvirrad och besviken är vad jag är.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2014-11-09 10:12:11

Stay strong! Jag känner inte dig men du verkar vara en riktig härligt tjejen att vara med! Kämpa på även om fet suger just nu. Det kommer att bli bättre. Kramar 💛

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela