Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

In the latest midnight hour when the world has gone to sleep

Publicerad 2014-08-03 01:39:13 i Innan USA,


Om en vecka är jag i New York för första gången i mitt liv och har förhoppningsvis bästa möjliga start på det stora äventyret.

Japp, nedräkningen ligger nu på sju (sex) ynka dagar och jag har påbörjat min instagram nedräkning (ska försöka lägga ut en bild varje dag). 

Jobbade sista passet idag så denna vecka kommer ägnas åt nära och kära, avsked + en hel del förberedelser. 
Mamma och pappa har bestämt att alla förberedelser ska vara klara senast onsdagkväll så vi slipper stressa de två sista dagarna tillsammans vilket jag tycker låter som en bra idé.

Nu ska jag sova efter en fin kväll med Olivia, hon är så bra min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela