Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

I've got this feeling, like it all could happen

Publicerad 2014-08-05 19:41:03 i Innan USA,

Sitter ensam och kollar igenom packningen med strövtåg i hembygden viskandes från högtalaren i bakgrunden.. njuter!

Idag har jag somsagt varit med några vänner på stranden. Vi gjorde det vanliga: pratade, solade och badade. När vi kom hem blev det lite hallon och vinbärskonsumtion. Det blev med andra ord en bra sista dag med fina vänner. 

Efter middagen kom även Olivia och sa hejdå, det var jobbigt men jag klarade mig undan tårarna än en gång.
Nu har jag alltså träffat de flesta av mina vänner sista gången på 10 månader, det känns väldigt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela