Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

What would we do if it all just stopped for a while

Publicerad 2014-08-05 01:00:34 i Innan USA,

Det börjar bli lite av en tradition att blogga i sängen innan sovdags. Antar att det är för att jag då har alla tankar på plats och kan tänka över vad som hänt under dagen.

Idag var det flygbiljetter som anlände. Jag flyger på fredag kl 19.20 från Umeå, sover en natt i Stockholm för att sedan åka med planet till New York på lördagmorgon 10.25. 
Det känns av någon anledning väldigt bra att få denna övernattning. Vet inte varför men kanske är det för att jag får lite tid att smälta det hela innan jag beger mig. 

Nu ska jag sova för imorgon väntar en dag på stranden med fina vänner.
Bjuder på lite bilder från dagen då vi åkte ut till havet och åt på någon fiskrestaurang, maten jag åt var väl inget att hurra för men fint var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela