Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

3x bye

Publicerad 2014-07-27 23:26:22 i Innan USA,


Då var denna helg och vecka över. I helgen har jag varit igång non-stop och inte haft många lediga stunder. 
Det började med jobb fredag 12-17, när jag slutade kom pappa och hämtade upp mig och vi for snabbt hem för att fixa inför kvällen då jag skulle ha avskedsmiddag för mina fina vänner (grubbetjejerna + Signe, Albin och Karl x2). Det var mysigt och roligt men det kändes inte som något avsked, det är förmodligen för att det fortfarande är två veckor kvar innan jag åker.

Lördag jobbade jag också 12-17 passet men var inte klar med stängningen förrän 17.30, det var det värsta jag varit med om pga var otroligt stressad och inget fanns där det skulle..
Kom hem, packade saker och begav mig mot stugan där det skulle vara avskedsfest för bästa Lisa (Lisa skulle egentligen åka till Brasilien imorgon, men av olika anledningar blir det hela uppskjutet.)
Om jag ska vara ärlig så var jag rätt skeptisk till festen i början pga umgås inte med någon som skulle dit förutom mina vänner som ordnade festen och Lisa förstås, men det blev riktigt kul. Har saknat att umgås med mina "gamla" vänner!
Sov i stugan och idag vid 13 tiden kom pappa och hämtade upp mig och mina vänner. Vi (jag och pappa) lämnade av hela högen och begav oss sedan mot stadium för presentshopping. När vi kom hem fick jag faktiskt vila några timmar innan släkten kom för att fira min systers födelsedag och ha ett litet "officiellt avsked" om vi inte skulle ses mer innan jag åker.

Har under helgens gång fått ett gäng fina presenter och känner mig väldigt tacksam över alla i min närhet. Ni är underbara hela högen!

Nu ska jag äntligen få slappna av och vila upp mig inför sista jobbveckan som startar 08.00 imorgon bitti. 

PS. Ursäkta för långa inlägg.. Men vill att detta ska vara lite av en dagbok och då behövs detaljer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela