Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

Countdown

Publicerad 2014-07-09 23:49:36 i Innan USA,


Idag är det endast en månad kvar innan jag lämnar svensk mark, hur sjukt? 
Jag har inte riktigt fattat hur stort det egentligen är och hur svårt det kommer att vara att lämna allt här hemma. 

Ångesten som jag hade i början av sommaren är dock borta och nu vill jag bara njuta av den sista månaden i Sverige.

Måste tillägga att jag är otroligt tacksam att få den här chansen och uppleva min stora dröm. Jag kommer aldrig kunna tacka mina underbara föräldrar nog för att de gör det hela möjligt! Om ni ser detta mamma och pappa så vill jag att ni ska veta hur mycket jag uppskattar allt ni gör för mig och hur mycket jag älskar er.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-07-20 15:23:37

Älskar dig😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela