Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

goodbye my friend

Publicerad 2014-06-09 00:29:00 i Innan USA,

 
 
Lolololol, skrattar åt rubriken.. Men jag har dålig fantasi och en tendens till att överdriva helt enkelt.
 
Okej, så det var ett tag sedan nu!
Anledningarna är väl att det inte hänt så mycket alls på utbytesfronten, haft några sista ryck i skolan och varit på cheerleading tävling osv. Det enda som hänt när det gäller USA är väl att jag fått hem ännu ett häfte från ICES på ca 40 sidor (ren gissning) och att jag pratat en del med Kaile (värdsyster). Snart 60 dagar kvar tills jag lämnar svensk mark och jag har äntligen hittat en tjej som åker samma datum som mig vilket känns jättebra! 
 
Anledningen till varför jag ens skriver detta inlägg —som för övrigt känns otroligt ointressant— är för att jag kände mig tvungen att skriva ett sista inlägg innan jag lämnar in min älskade dator till skolan. Ja, imorgon ska den lämnas in. Känner mig en aning överdramatisk men grejen är att jag blivit så bortskämd, en Mac dator med photoshop, illustrator osv. är så överlägset! 
 
Vi får se hur det blir med bloggningen fram tills jag köpt en ny dator, den kan ju typ inte bli sämre än tidigare så vi hörs förhoppningsvis inom snar framtid.
 
 
PS. Imorgon får jag sommarlov och spenderar sista dagen på ca 1½ år i en svensk skola. Lär bli celebration by myself utan el amor.
 
 
Edit: Kom på att jag även kontaktat min LC (Local coordinator) nu så det är väl ett steg närmare, i guess?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela