Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

We will run away to another galaxy

Publicerad 2014-08-21 01:03:56 i USA,

Nu är alla fyra utbytesstudenter här och imorgon börjar skolan för de två som ska bo hos mormor och morfar. Jag har fortfarande några lovdagar kvar men ärligt talat så längtar jag tills måndag då skolan börjar. Alla dagar här har sett ganska lika ut, vi har gjort massa olika saker men vi har varit ute på vägarna hela dagarna lyssnat på rude ca 10 ggr/dag (hatar låten) och sedan haft Cheer eller legat på rummet och pratat på kvällarna.

På tal om cheerleading så har jag nu officiellt bestämt mig för att träna med ICE allstars under de kommande månaderna. Har min andra träning ikväll.

Har förövrigt gjort av med mycket mer pengar än jag tänkte mig, vilket känns lite halvers.. Särskilt när det gått ca 1 vecka lol.

Just nu känner jag inte för att uppdatera varken Twitter, instagram eller bloggen, vet ej varför, känner mig bara allmänt okreativ och tråkig. Beror kanske på att allt är så nytt och det är mycket att ta in. Det hela kanske blir bättre när jag börjar skolan och får lite rutiner.
Vi får se hur det blir helt enkelt.

Hoppas första dagen/dagarna i skolan gått bra för alla där hemma.
Hörs senare!


PS. Har nytt amerikanskt nummer, så alla nära och kära som läser detta kan höra av sig på annat sätt ifall ni känner att ni behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela