Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

So I'm lonely but not alone, like everyone else

Publicerad 2014-10-20 00:01:57 i USA,

Ojojoj är allt jag kan säga efter denna helg. Är helt slutkörd efter tre dygn med sammanlagt ca 10h sömn.. 
Det startade med 4h sömn torsdag till fredag pga lärarna vill döda mig genom att ge mig mer läxor än jag kan hantera. Sen spenderades självklart dagen i skolan, hos Sydney och på student läktaren för Clovis North fotboll. Fotbollen var ganska tråkig och jag var nära på att somna där i mitten när någon blev skadad. Kom inte i säng förrän 3 av olika anledningar (bland annat, ett sjukt skämt made by Jenn, Jared och April, de tände smällare utanför vårt fönster, när jag var den enda som var vaken/vaknade gick det lite överstyr och de tog in smällarna till vårt rum..).
Vaknade vid 6 am för att åka mot six flags där vi spenderade hela dagen/natten. Jag hade jätteroligt trots att jag kände mig som en zombie större delar av dagen. Vi lämnade six flags 2 am och anlände hem igen vid 5 am.

Idag har jag hunnit facetimea med familjen, städat bakgården och sett lite tv. Och jag kommer nog inte göra mycket mer fram tills det är dags att sova igen.
Nothing but selfies was taken at sixflags

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2014-10-20 11:03:35

Åh vad avis jag är, vill också på sig flags!! Förra veckan sov jag 12 timmar på en natt, jag skulle ha gått omkring gråtande om jag var du efter din helg.. Puss o kram finis❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela