Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

What makes you think that this time will be any different?

Publicerad 2015-02-09 01:40:00 i USA,

 
Bilder från de senaste månaderna, tror det startar i mitten av december lol..

okej, så jag gissar att ni alla gett upp hoppet om mig nu. Det har i alla fall jag själv gjort. Jag är så otroligt besviken. Jag ville verkligen dokumentera det här året och göra allt för att minnas varenda liten detalj. Men nej jag har ej förmågan att ta tag i saker. Far trösta mig med att jag har flertal selfies och andra bilder på mobilen plus att jag uppdaterat min journi hyfsat mycket.
Jag har liksom inte ens använt mig av min kamera som jag tog med hit. Använde den i New York men efter det har den i princip inte rörts. 
 
Ärligt talat sa får jag lite ångest nu bara av att skriva om det hela. Jag är sa rädd att jag ska glömma den har resan trots att jag vet att det är omöjligt, jag är rädd att jag ska glömma personer jag träffat, platser jag sett och känslor jag känt. 
Kanske ska jag försöka göra mig sjalv rättvisa och ta tag i bloggandet nu sista halvan av året. Jag vill verkligen göra det och tror att jag kan, men jag måste nog sätta upp något slags mål.
Så minst en gång i veckan ska jag skriva här vad som hänt/händer, berätta för er hur jag känner och vilka tankar som snurrar runt i huvudet. Jag tror att detta är nagot som jag kommer ta nytta av, jag har haft så himla mycket tankar senaste tiden som jag inte vetat vad jag ska göra av, sa nu startar jag upp detta för att hjälpa mig själv. 
 
Om det inte funkar denna gång så ger jag upp. 
 
tack och bock!
 
PS. fyller 18 imorgon, hur sjukt?!?!?! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela