Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

amazeballs

Publicerad 2014-02-19 18:46:00 i Innan USA,

Idag har jag fått ta del av en otroligt rolig nyhet. Det är nämligen så att en utav explorius sammarbetspartners, den organisation som jag blivit villkorligt accepterad till, bekräftat att de kan erbjuda garanterad placering även för studenter med allergier. 
Jag har ju haft det lite krångligt med ansökningarna och har varit rädd att jag inte skulle få åka p.g.a min jordnötsallergi så detta var en riktig lättnad.
 
Jag är inte 100% säker på vad detta innebär men det innebär i alla fall att jag är garanterad en familj, och det är jag väldigt glad över!
 
Jag är så otroligt glad och lättad i denna stund så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Bjuder på en bild från sommaren, den får representera lyckliga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela