Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

Some nights are tougher than others

Publicerad 2014-07-05 11:17:19 i Innan USA,

Inatt var det ångestdrömmar, de handlade om mötet på ambassaden som äger rum nu på måndag. Jag vaknade minst 3 gånger ur olika drömmar där något i processen hade blivit fel och jag ej fick mitt visum. Tror dock att det kommer gå bra när jag är där men jag måste säga att jag är väldigt nervös eftersom att hela året hänger på detta..

Idag ska jag gå igenom alla papper som ska med till ambassaden så noggrant jag kan. Sen förhoppningsvis hinna slappna av en stund innan jag ska möta upp 4 Umebor som också ska iväg till USA i höst. Hoppas på en trevlig eftermiddag och bra dag! 


Sitter för tillfället i solen och njuter av den första riktiga sommardagen.


Kommentarer

Postat av: Cecilia Höglund

Publicerad 2014-07-07 13:24:01

Heej!
Ska också åka som utbytesstudent, vill du göra ett länkbyte? :)

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-07-07 16:02:47

Hej!
Jag ska också till staterna i höst och undrade om du har lust att göra ett länkbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela