Matilda Lundberg - Exchange student USA 14/15

3 månader

Publicerad 2014-05-14 16:31:32 i Innan USA,

Imorgon är det avresemöte med explorius d.v.s. sista mötet/informationsträffen innan avresan. 3 månader kvar alltså.
 
Jag har hört från andra utbytesstudenter att avresemötet tar upp i princip samma saker som get-ready mötena som varit utspridda under året, det blir dock bra att upprepa alla regler som gäller och allt annat som de pratar om, sedan kommer jag nog berätta det jag kommer ihåg här när jag kommer hem eller någon dag efter. 
Jag antar att de har en hel del att säga eftersom att mötet pågår i 3 timmar, men det blir intressant och kul att träffa alla andra utbytisar. 
 
Annars har jag inte så mycket att säga. Men jag lär ju skriva om allt detta inom en snar framtid så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela